قهرمانی پرسپولیس؟ حق مطلق او بود/ طعم سه گانه را چشیدم، می دانم هواداران چه حسی دارند

آیا کارها خوب پیش می رود؟
بله، لیگ پرتغال تمام شده است، اما من یک فصل دیگر با تیم ژیل ویسنته قرارداد دارم. بنابراین همچنان مشغول تمرینات ویژه ام هستم تا بتوانم هرچه بهتر تمرینات پیش فصل را آماده کنم و برای فصلی که قرار است بازی کنیم، یعنی برآورده کردن انتظارات، هر چه بهتر آماده شوم. . و بهترین باشید

علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ژیل ویسنته و مهاجم سابق پرسپولیس پس از پایان رقابت های قهرمانی پرتغال همچنان مشغول آماده سازی خود است تا پس از پارگی رباط صلیبی، دوران نقاهت خود را هرچه بهتر طی کند. به منظور شرکت در تمرینات پیش فصل تیم ژیل ویسنته برای فصل. آینده آماده و آماده بازی است. علیپور که در دوران بازیگری خود با پرسپولیس قهرمانی و حتی هت تریک کرده است، از کار مهم یحیی و شاگردانش در این فصل بسیار راضی است و به نوبه خود تیم پرسپولیس و یحیی را می داند. شایسته ترین تیم برای قهرمانی در لیگ ایران

درباره دربی جام حذفی که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد، چه صحبتی دارید؟
بازی بسیار خوبی بود و به غیر از دقایقی در نیمه دوم، پرسپولیس در بقیه زمان ها بر توپ و زمین مسلط بود و به نظرم شایسته بردی بود که به دست آورد. اما اگر کمی بیشتر شانس می آورد، پرسپولیس می توانست در همان وقت قانونی از سد رقیبش بگذرد، حتی اگر پرسپولیس شاید در دقایق پایانی وقت تلف شده که خیلی طولانی بود، گیج می شد و گل می خورد. اما از آنجایی که هدف بازیکنان پرسپولیس فقط برد بود، بازیکنان با توانایی فنی بهتری بازی کردند و جنگیدند و در نهایت با شایستگی قهرمان شدند و به نوعی دوبل به دست آوردند. افتخار بزرگی که آنها سزاوار آن بودند و در پایان یک هت تریک کردند که قهرمانی آنها در جام حذفی را شیرین تر کرد.

آیا خودتان طعم گلزنی در دربی را چشیده اید و اتفاقاً به دوبل و سه گانه شدن عادت دارید؟
بله، به فضل خدا در اولین دربی که مقابل استقلال در دوران برونکو بازی کردم موفق به گلزنی شدم و اتفاقاً همان دربی را با گل من بردیم و جدا از آن سابقه گلزنی دارم. در چندین دربی دیگر، خاطرات خوب و شیرینی از دربی ها دارم. از طرفی با پرسپولیس هم دبل کردیم. علاوه بر اینکه سوپرجام را بردیم و خودم در این جام گل زدم، این جام برای من شیرینی خاصی دارد. از این رو حس خوب و شیرین قهرمانی سه گانه را تجربه کردم و خوب می دانم چقدر شیرین است و دل کادرفنی، بازیکنان و هواداران تیم را به درد می آورد و آنها را خوشحال می کند.

از قهرمانی پرسپولیس و هت تریک پرسپولیس در این فصل بگویید!
خیلی خوشحالم که تیم سابقم دوباره در ایران قهرمان شد و بعد از قهرمانی در لیگ، مستحق جام حذفی شد تا هت تریک کند و نشان دهد بهترین تیم ایران است. خوشبختانه پرسپولیس در مهمترین مرحله فصل تمام بازی های خود را برد و بدون باخت بهترین نتایج حذفی و لیگ را کسب کرد تا نشان دهد از هر نظر بهترین بوده و شایسته قهرمانی است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال