لیگ 1/ رجب زاده به صدر جدول بازگشت

تیم خوشه طلایی نیز به رده هفتم جدول صعود کرد و به جمع مدعیان صعود اضافه شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فجرسپاسی با این نتیجه سه امتیاز مهم در خانه را از دست داد و شمس آذر را نیز با 30 امتیاز پیش انداخت. نکته جالب این است که شمس آذر نیز در این هفته متوقف شد و فجر می توانست اختلاف او را افزایش دهد اما این اتفاق نیفتاد.

هر چند در دقیقه 4 فجر سپاسی با یک گل زودهنگام پیش افتاد اما این نتیجه مدت زیادی در جدول باقی نماند و طلایی پوشان موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند.

نیمه دوم با حملات خوشه طلایی آغاز شد و نماینده استان مرکزی دوباره توانست به گل برسد. نشتی از جناح چپ با خطای مدافع فجر همراه شد تا داور به نقطه پنالتی اشاره کند.

تیم فجر سپاسی در دیدار حساس مقابل کوشه طلایی شکست خورد.

لیگ 1/ رجب زاده به صدر جدول بازگشت

در دقیقه 28 این علیرضا کاظمی بود که توانست دروازه را باز کند و از حریف پیش بیفتد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.


سرویس خبر شماره: 1852157
15 نوامبر 1401 در 5:20 ب.ظ
3.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

فجر سپاسی 1 – خوشه طلایی 2

سجاد ازدر پشت توپ ایستاد و پس از استراحت و تقلب دروازه بان حریف، توپ را به سمت راست و خلاف جهت حرکت دروازه بان ارسال کرد تا تیمش پیش بیفتد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته جاری لیگ یک، تیم های فجر سپاسی و کوشه طلایی در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که با توجه به حضور دو تیم در بالای جدول، این مسابقه برای آنها اهمیت زیادی داشت.