مجازات بارسلونا: 6. یک قرار را فراموش کنید!


سرویس خبر شماره: 2015026
29 آوریل 1403 در 01:58
1.4K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

مونتجویک هم مثل نوکمپ نفرین شد.

لوئیس انریکه در جریان بازی بارسلونا و پاریس دوباره 50 متر شروع کرد تا به شادی بپیوندد. این بار با تیمی متفاوت.

تنبیه بارسلونا: 6 جلسه را فراموش کن!

به گزارش “ورزش تروآ”، سوت پایان بازی به صدا درآمد و پاریسی ها برای ابراز خوشحالی دایره ای در وسط زمین پیدا کردند. در حالی که کیلیان امباپه به تازگی بازی را با گل دوم به پایان رساند تا بارسلونا را در دقیقه 89 به پایان برساند، آنها در نهایت می توانند با خوشحالی حضور خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرند.

چند دقیقه بعد، پس از جشن گرفتن بازیکنان در کنار زمین، کادرفنی پاری سن ژرمن به قهرمانان عصر خود پیوستند و در این مدت، کیلیان امباپه و لوئیس انریکه را در آغوش یکدیگر دیدیم. درست مثل صحنه ای که هفت سال پیش در جریان بازی بارسلونا و پاریس بین نیمار و انریکه در لیگ قهرمانان اروپا دیدیم.

2011687

با شروع جشن و حلقه بزرگ شادی پاریسی ها، کاپیتان این تیم از دایره بیرون آمد تا سرمربی را پیدا کند و با او جشن بگیرد چرا که آبی ها توانستند به نیمه نهایی لیگ برسند. قهرمانی برای چهارمین بار در تاریخ خود.

سپس بازیکنان و همچنین 3000 هوادار پاریسی که عصر سه شنبه به ورزشگاه مونتژویک بارسلونا رفتند، جشن خود را از سر گرفتند. هوادارانی که در ابتدای بازی با گل رافینیا به بارسلونا شوکه شده بودند، اما پس از گل های دمبله، ویتینا و دبل کیلیان امباپه، از این بازی هیجان انگیز لذت بردند.

2011684

7 سال پیش لوئیز انریکه شکست 4-0 پاریس را با پیروزی تاریخی 6-1 در نیوکمپ جبران کرد. نحوه شادی او با ستاره های بارسلونا هنوز در ذهن هواداران فوتبال باقی مانده است، اما این بار او بهترین است. سرمربی پاری سن ژرمن، آغوش کیلیان امباپه را برای شادی مقابل آبی اناری ها انتخاب کرد و از بازگشت به لیگ قهرمانان در ورزشگاه مونتژویک سرمست شد.

پاری سن ژرمن پیش از این 5 بار در تاریخ خود در مرحله یک هشتم نهایی مقابل بارسلونا شرکت کرده است که دو برد و سه باخت داشته است. آخرین شکست و حذف او برابر تیم تحت هدایت انریکه رقم خورد و این دیدار فراموش نشدنی 6-1 بود. می تواند این آمار را در عصر سه شنبه برابر کند.

2011685

پاریسی ها مرحله یک چهارم نهایی فصل 95-1994 و مرحله یک هشتم نهایی 2020-21 را تجربه کرده بودند و می خواستند با شکست بارسا دوباره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند. توانستند آن را با هدایت انریکه و نابغه امباپه تجربه کنند و برای دومین بار در سه سال متوالی به خانه حریف بروند.

صرف نظر از اینکه انریکه کاپیتان و سرمربی آبی اناریس بود، در ورزشگاه بارسلونا با شاگردانش خوش و بش کرد و جشن و شادی آنها با هوادارانشان ادامه داشت تا اینکه به میزبانی دورتموند رفتند و به میدان رفتند. آخرین.

2011692
2011691

مجله اخبار فوتبال خارجی