مدرن ترین ورزشگاه ایران در انتظار اولین بازی ملی

در نهم فروردین ماه در اولین بازی خانگی تیم ملی فوتبال ایران در سال 1401، این ورزشگاه مدرن میزبان شاگردان اسکوچیچ خواهد بود تا پس از آخرین بازی، رسما مراحل آماده سازی جام جهانی را آغاز کند.

بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.

با توجه به اینکه مشهد در تعطیلات نوروز مرکز بسیاری از زائران ایرانی و خارجی خواهد بود و ورزشگاه امام رضا (ع) در مرکز شهر قرار دارد، به نظر می رسد نهم فروردین روزی متفاوت و فراموش نشدنی برای فوتبال باشد. مشهد و البته فوتبال ایران خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا تماشاگران می‌توانند در ورزشگاهی که گنجایش 27000 نفر را دارد یا خیر، اما این احتمال وجود دارد که حتی در صورت صدور مجوز تماشاگر، حدود 5000 تا 6000 هوادار بتوانند تیم را از نزدیک تماشا کنند. طبق قوانین کرون.تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان.

قطعا با توجه به پتانسیل و امکانات ویژه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، استفاده از این ورزشگاه برای دوئل ایران و لبنان می تواند شروع جدیدی برای استفاده از این ورزشگاه در مسابقات ملی باشد تا تنها ورزشگاه آزادی. در تهران تنها تیم ملی محسوب نمی شود و سایر علاقمندان به فوتبال در ایران می توانند تیم ملی فوتبال را از نزدیک تماشا کنند.

ورزشگاهی که در شهریور 1396 به طور رسمی افتتاح شد و حالا پس از 1655 روز از میزبانی مسابقات لیگ برتر سیاه جامگان، شهر خودرو و حتی نساجی و البته میزبانی از رویدادهای مهمی مانند فینال جام حذفی فوتبال ایران، این ورزشگاه مدرن در مشهد خواهد بود. میزبان یک بازی ملی باشد. خواهد بود.

در کنار کیفیت ایده آل چمن اصلی ورزشگاه، چمن شماره 2 مجموعه ورزشی امام رضا (ع) مشهد نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و تیم های ملی ایران و لبنان این امکان را دارند که تمرینات جلسه ای خوبی داشته باشند. قبل از رویارویی مستقیم

بزرگ ترین تفاوت ورزشگاه امام رضا (ع) با سایر ورزشگاه های ایران سقف دار بودن آن است، طراحی که این ورزشگاه را در خاورمیانه متمایز کرده است. پروژه پوشش ورزشگاه توسط شرکت FREYSSINET انجام شد که قصد داشت ورزشگاه المپیک لندن را پوشش دهد و همچنین برخی از استادیوم های میزبان جام جهانی را در طول جام جهانی 2014 برزیل پوشش داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گمانه زنی های متعدد مبنی بر انتقال محل برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاهی خارج از تهران، سرانجام این تصمیم قطعی شد و آخرین تقابل تیم ملی فوتبال ایران که صعودش به جام جهانی 2022 بود. جام حذفی در قطر قطعی شده و بازی باقی مانده است. دوئل تشریفاتی با لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.

عکاس: محسن بخشنده



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815318 |
23 اسفند 1400 ساعت 16:54 |
9,836 |

0نظرات

عکس در انتظار یک استادیوم زیبا