اسطوره قرمزها به اشتباه اعتراف کرد / من در مورد این بازیکن خاص اشتباه کردم

کریستین اریکسن یکی از بازیکنانی بود که در بازی دیروز عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و نقش مهمی در خط هافبک برای یونایتد داشت. پس از بازی، فردیناند در پادکست VibeWide Five گفت: “آیا می توانم به کریستین اریکسن که فکر می کنم بهترین بازیکن زمین است، دست بدهم؟ باید دستانم را به نشانه تسلیم بالا ببرم زیرا شک های زیادی برای فریب دادن داشتم. من متقاعد شده ام که تصمیم برای جذب این بازیکن توسط تنهاچ گرفته شده است و این موضوع کاملاً واضح است.

منچستریونایتد روز گذشته در یکی از حساس ترین بازی های هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 3-1 مقابل این تیم پیروز شد. به این ترتیب شاگردان اریک تنهاچ موفق شدند پیروز پنج برد توپچی ها در رقابت های این فصل را قطع کنند و چهارمین برد متوالی خود را نیز ثبت کنند تا نشان دهند آرام آرام به اوج خود باز می گردند.

اسطوره یونایتد با تمجید از عملکرد قوی این بازیکن گفت: “در حال حاضر نمی توانید تصمیمات این سرمربی برای جذب بازیکنان را سرزنش کنید. امروز اریکسن توانست پنج بازیکن آرسنال را با یک پاس از زمین خارج کند. پاس های رو به جلو او در حال حاضر بهترین هستند در لیگ برتر “من کمی در مورد جذب او شک داشتم، اما باید به عملکرد خوب این بازیکن احترام بگذارم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی