لمپارد: جرارد باید مانند آرتتا وقت می داشت


سرویس خبر شماره: 1849336
اکتبر 29, 1401 @ 9:05 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

نمونه های زیادی در لیگ برتر وجود دارد که نشان می دهد مدیران جوان می توانند موفق شوند. میکل آرتتا، مدیر تیم جدول را بررسی کنید، که این روزها همه به عنوان یک مربی برتر به او نگاه می کنند. اما در گذشته بارها شاهد بودیم که از او انتقاد کردند و به او گفتند که نباید به کارش در آرسنال ادامه دهد. اما با گذشت زمان، مردم ارزش آن را درک کردند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جرارد روز گذشته پس از تقریبا یک سال نیمکت نشینی در استون ویلا اخراج شد. آخرین بازی او به عنوان سرمربی باخت 3-0 به فولام بود. لمپارد در سخنرانی خود به موفقیت میکل آرتتا در آرسنال اشاره کرد و گفت که مدیران جوان به زمان بیشتری برای نشان دادن توانایی های خود نیاز دارند.

لمپارد متعلق به نسلی از مربیان تازه نفس انگلیسی از جمله استیون جرارد است. لمپارد در طول سال‌های حضورش در چلسی، چندین بار مقابل استیون جرارد، ستاره آن زمان لیورپول بازی کرد.

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، از اخراج استیون جرارد، سرمربی استون ویلا حمایت کرد و گفت که او باید همان شانس آرتتا را برای موفقیت می داشت.

لمپارد: جرارد باید مانند آرتتا وقت می داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، جزو اولین کسانی بود که حمایت خود را از استیون جرارد، سرمربی برکنار شده استون ویلا نشان داد و از اخراج زودهنگام او انتقاد کرد.

سرمربی اورتون گفت: “من برای استیون جرارد چه به عنوان یک فوتبالیست، چه به عنوان دوست و چه به عنوان یک مربی احترام زیادی قائل هستم. همه ما خطرات این شغل را می دانیم. اما یک مربی در فوتبال مدرن باید زمان بیشتری را صرف اثبات خود کند. .