لیگ 2; کامک شاهین به رهبری ادامه خواهد داد

لازم به ذکر است مسابقات لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود و در پایان تیم های اول با برنده تیم های دوم راهی لیگ دسته اول می شوند. یعنی سه تیم از دسته دوم به دسته اول می روند. نتایج بازی های هفته هجدهم گروه B را با جدول مسابقات مرور می کنید:

اترک بجنورد یک – وان پارس ۲
شهید قندی یزد یک – صفر مس کرمان جدید
شهرداری نوشهر صفر – الوند صفر سپاد
عقاب تهران یک – نود ارومیه یک
ایمان سبز شیراز 3 – صفر گل ریحان
فولاد نو اهواز صفر – خلیج فارس ماهشهر صفر
پاس 2 همدان – شاهین بندر عامری 2



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حساس ترین بازی پاس همدان مقابل لیدر، ابتدا 2 بر صفر بود اما شاگردان مهدی کریمیان با بلعیدن دو گل تیم از پاس همدان به خود آمدند که تکان دهنده بود. برای آنها و قبل از سوت داور، دو گل خورده را جبران کردند تا یک امتیاز از بازی خانگی را به دست آورند. مهدی چاه کوتازاده در دقیقه 86 و صادق رضایی در دقیقه 90 برای شاهین بندر عامری گلزنی کردند. شاهین بندر امیری با این تساوی 37 امتیازی شد اما اختلاف 6 امتیازی خود را با تیم دوم جدول حفظ کرد، زیرا سپاد الوند تیم دوم جدول تنها یک امتیاز از بازی در نوشهر و تقابل با تیم دوم کسب کرد. تجهیزات شهرداری این شهر شهرداری نوشهر که فصل گذشته با سرمربیگری محسن بنگر از لیگ 3 به لیگ 2 صعود کرد، در این فصل در حد تیم های حاضر در رقابت نیست و با 21 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

شب گذشته دیدارهای هفته هجدهم گروه B در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و شاگردان شاهین بندر عامری با وجود تساوی در خانه، فاصله 6 امتیازی خود را با تیم دوم جدول حفظ کردند.

در این گروه تیم شهید قندی یزد با پیروزی مقابل مس نوین کرمان 30 امتیازی شد و مدعی صعود به مرحله پلی آف شد. این شرایط برای تیم وان پارس نیز ایجاد شد که در دیدار این هفته موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم اترک بجنورد را شکست دهد. جالب است بدانید که رضا حسن زاده بازیکن سابق استقلال تهران هدایت تیم اترک بجنورد را بر عهده دارد. تیم های پنجم، ششم و هفتم فولاد نوین اهواز (29 امتیاز)، نود ارومیه (28 امتیاز) و خلیج فارس ماهشهر (28 امتیاز) نیز مدعی راهیابی به مرحله پلی آف هستند که فاصله امتیازی آنها با تیم دوم 31 امتیاز است. . کم است و می توانند این تفاوت را با 8 هفته مانده به پایان بازی ها جبران کنند.


سرویس خبر شماره: 1818121 |
16 فروردين 1401 ساعت 11:04 |
204 امتیاز خبر|

0نظرات