گل محمدی: سرمربی باید روی کارهای فنی تمرکز کند

* ما محکوم به پیروزی در هر بازی هستیم
وی درباره ضد حملات حریف گفت: تیمی است که در ضدحمله بسیار خطرناک است و به خصوص فردا کار دفاعی ما بسیار مهم است. برای پیروزی باید گل بزنیم و انتظار زیادی از مهاجمان دارم، اما دفاع در طرف مقابل نیز بسیار مهم است، بنابراین باید تمرکز زیادی داشته باشیم. ما محکوم به پیروزی در هر بازی آینده هستیم و کسب سه امتیاز هدف ماست.

* از ورود عموم خوشحالیم
سرمربی پرسپولیس درباره ورود تماشاگران گفت: از طرفی خوشحالیم که تماشاگران وارد ورزشگاه می شوند و منتظر حضور آنها هستیم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از تیم ما باشند.

* سه امتیاز را به فولاد واگذار کردیم اما…
او نظر خود را درباره اظهارات مربیان فولاد و اظهارات علوی مبنی بر اینکه می خواست به یحیی بزند، بیان کرد. ببینید من در نشست خبری بعد از بازی مصاحبه کردم و این تنها مصاحبه من بعد از بازی بود. در نهایت آن بازی تمام شد و ما سه امتیاز را از دست دادیم، اما اتفاقات واقعا عجیبی افتاد. دوستان چیزهایی می گفتند که درست نبود. من به مردم خوب خوزستان توهین نکردم، خودم سه سال آنجا ماندم و فوتبالم را مدیون مردم خوب خوزستان هستم.

* چهل جلسه برگزار کردند تا بگویند ورود VAR لازم است
سرمربی پرسپولیس درباره خرید بازیکنان بزرگ توسط تیم های عربستانی توضیح داد: ببینید الان قوانین جدیدی که AFC وضع کرده واقعا کار را برای ایرانی ها سخت کرده است. آنچه آنها دارند برنامه ریزی و امکانات است و آنچه ما داریم استعداد. تقابل تیم های ایرانی با تیم های عربی و حتی شرق آسیا تقابل احتمالات و برنامه ریزی ماهرانه است. یک جا جواب می دهد و تیم ما به فینال آسیا می رود و یک جا جواب نمی دهد. اما این روند ادامه دارد، فوتبال ما روز به روز در حال افول است. اسب را زین کردند و تاختند و ما لنگ زمین تمرین و ورزشگاه هستیم. ما چه زمانی که می آید و چه زمانی که نمی آید VAR لنگ هستیم. باید 40 جلسه بگذرند تا ببینند باید بیاید یا نه. ما واقعا خیلی دیر رسیدیم. نمی دانم این تاخیر قابل جبران است یا خیر. بعید است در حال حاضر بتوانیم به کشورهای دیگر برسیم.

1796948

* ما فولاد را در لیگ 1 ناامید نکردیم
او افزود: وقتی به آنجا رفتم با آمادگی کامل به آنجا رفتم و در همه مسابقات بازی کردم. فولاد در شرایط بدی قرار داشت و در شرایط سقوط قرار داشت و با چند نفر از بچه های بهنام سراج، نعیم سعداوی و حسین عبدی توانستیم تیم را در لیگ نگه داریم و سال بعد پایه قهرمانی تیم را گذاشتیم. . . به هر حال ما نقش کوچکی در فوتبال خوزستان داشتیم. از طرفی فولاد خوزستان خیلی به ما کمک کرده و همیشه مدیون فوتبال خوزستان و مردم خوب آنجا هستیم. من هرگز توهین نمی کنم و آنها باید اشتباه کرده باشند. می خواستم در مورد آن صحبت کنم، اما نمی خواستم بعد از بازی زیاد وارد جزئیات شوم. این بازی تمام شده است و چیزی که الان برای ما مهم است تمرکز روی بازی فردا است.

1796949

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم حضور یافت و در ابتدای صحبت های خود با اشاره به زلزله زدگان گفت: در ابتدا می خواهم بیان کنم. تسلیت زلزله آذربایجان غربی به خصوص ایشان به شهرستان آمدند مردم واقعا در شرایط سختی به سر می برند و از همین تریبون از همه می خواهم برای رفع مشکلات تلاش کنند و همچنین از مسئولان برای حل هر چه سریعتر مشکلات خواهشمندم. ما در باشگاه پرسپولیس انشاءالله هفته آینده کمک های مالی را ارسال خواهیم کرد، اما در زمستان شرایط سختی است، اسکان و گرمایش آنها سخت است.

* سرمربی باید روی کارهای فنی تمرکز کند
یحیی درباره اتفاقات بازی هفته گذشته با فولاد گفت: به هر حال ما مربیان وظیفه داریم و آن تمرکز روی کارهای فنی است. در سمت زمین، برای تغییر و ایجاد تغییرات به تمرکز بیشتری نیاز دارید. این وضعیتی که در برخی بازی ها پیش می آید باید یک جایی تمام شود. چنین چیزی را در فوتبال اروپا نمی بینید. تمرکز اعضای تیم روی بازی هاست و امیدوارم دیگر شاهد این مشکلات در ایران نباشیم. کار فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته انضباطی و اخلاق در این موارد بسیار مهم است تا این اتفاقات را دوباره زنده نکنیم.

1796947

* جزئیات حساب باشگاه را ندارم
گل محمدی درباره بسته شدن حساب باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه بسته است، اما می خواهند باز کنند. البته من اطلاعات دقیقی ندارم و باید از آقای درویش بپرسید.

* قطعا فوتبال هجومی خواهیم داشت
او افزود: بازی مهمی در پیش داریم و بسته به شرایط جدول، حفظ صدر جدول، کسب سه امتیاز اولین هدف ماست. امیدوارم این اتفاق بیفتد. آلومینیوم تیم قابل احترام و حریفی سرسخت برای ما است. بازی آسانی نخواهیم داشت و یکی از سخت ترین بازی های لیگ است. هر تیمی که با آلومینیوم بازی کند مشکل خاصی خواهد داشت. امیدوارم فردا تمرکز خوبی مقابل این تیم داشته باشیم و قطعاً مقابل آنها فوتبال هجومی به نمایش خواهیم گذاشت.

* هواداران بازیکنان را تشویق می کنند
وی در پایان درباره حضور حضار گفت: ببینید من همیشه گفته ام که چون پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، بدون آنها تیم ما بیشترین آسیب را خواهد دید. خوشحالم که بازی با مردم است و ما مشتاقانه منتظر حضور پرشور آنها هستیم. برگ برنده ما همیشه هوادارانی هستند که بازیکنان را تشویق می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* مهاجم برزیلی فردا می آید
یحیی درباره جذب مهاجم برزیلی گفت: ما او را بازیکن خوبی می دیدیم. امیدوارم این بتواند کمک کند. قرارداد یک و نیم ساله بسته ایم و او فردا صبح زود وارد ایران می شود تا کارهای اولیه را انجام دهد. او چند ماهی است که از بازی خارج شده اما به صورت انفرادی تمرین می کند و باید تلاش کنیم تا از نظر آمادگی هر چه زودتر او را وارد بازی کنیم. امیدوارم این بتواند به ما کمک کند.

* باید فضا را برای داوران امن کنیم
یحیی درباره اظهار نظر مهدی رحمتی که دوست دارد بهترین داور شود توضیح داد. داوری موضوع حساسی است. در دوران فوتبالم چه زمانی که بازی می کردم و چه زمانی که مربی بودم سعی کردم به داوران احترام بگذارم و هنوز هم هستم. شرایط داوران واقعا سخت است و بسیاری از مسابقات حتی کلاه ایمنی ندارند. گفتند باید از نیم فصل دوم می آمد و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاد. چیزهایی گفتند که واقعیت نداشت. شرایط داوری ما سخت است و آنچه برای ما مهم است این است که فضا را به فضای امن خوبی تبدیل کنیم تا داوران با خیال راحت سوت بزنند و تمرکز کامل داشته باشند.

* چرا اینگونه برنامه ریزی می کنید؟
وی درباره زمان بازی پرسپولیس که قبل از استقلال است نیز گفت: از باشگاه خواسته ام تا با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ درباره برنامه ریزی بازی صحبت کنند. یک سری اتفاقات رخ می دهد و یک برنامه ریزی عجیب برای تیم ما اتفاق می افتد که فقط ما آسیب می بینیم. من با آقا مهدی صحبت کردم و از باشگاه خواستم روی این مسائل حساس باشد. مهم این است که تیم ها با استراحت مناسب و در زمان مناسب به مصاف حریفان خود بروند. نمی دانم چرا این اتفاقات می افتد؟ چرا برنامه ریزی می کنند که یک تیم 4 روز بعد و دیگری یک هفته بعد بازی کند؟ فکر می کنم قرار است ماه آینده اتفاقی برای ما بیفتد و آنها برنامه های اولیه را به ما داده اند که کار را بسیار سخت می کند.

* پنالتی ما را آقای فنادی فر پاس کرد
سرمربی ارتش سرخ ادامه داد:آخرین بازی هایی که بردیم، نظرات کارشناسی وجود دارد که داوری علیه ماست. ما سعی کردیم زیاد در مورد آن صحبت نکنیم تا تمرکز آنها را مختل نکنیم. اتفاقی که در بازی این هفته افتاد و آقای فنادی فر پنالتی ما را از دست داد. ببینید بعد از بازی هیچ مانوری از طرف ما انجام نشد و اگر دوستان دیگری هم بودند حتما می آمدند و داور را نابود می کردند اما ما سعی کردیم به داور احترام بگذاریم. ما هرگز دوست نداریم قبل و بعد از بازی با مصاحبه یا تبلیغات به داوران فشار بیاوریم. امیدوارم آقای منصوریان فردا قضاوت خوب و درستی داشته باشد و عدالت خواسته همه تیم ها در همه بازی ها باشد.

* از ماندن در سیامک بسیار خوشحال شدم
گل محمدی درباره حضور نعمتی در لیست مازاد و بازگشت به تیم گفت: سیامک شرایط سختی برای بازی داشت. این تصمیم را گرفتم تا او بیشتر در تیم های دیگر بازی کند. سیامک [نعمتی] او از نظر اخلاقی یکی از بهترین بازیکنان ایران است. حالا که این اتفاق افتاد و او در تیم می ماند، از صمیم قلب خوشحالم و انشالله بعد از بازی، آلومینیوم هم به تیم می آید و از حضور او لذت خواهیم برد. 100 درصد می توان به بازی امیدوار بود و با بازیکنان تیم امید بازی می کنیم.

* تیم ملی؟ دوست دارم در پرسپولیس بمانم
یحیی در پاسخ به سوالی درباره تیم ملی بزرگسالان و تیم امید اینگونه اظهار نظر کرد: نمی توانیم توصیه خاصی کنیم چون تصمیمات از جاهای دیگر گرفته می شود و فکر نمی کنم کارشناسان فوتبال نقش زیادی در آن داشته باشند. به هر حال آقای کی روش در این 9-8 سالی که سرمربی تیم ملی بود فرماندهی خاصی به فوتبال آورد و تاثیرات خودش را در فوتبال ما گذاشت. وقت کافی داشتند. من نظر شخصی خودم را می گویم که شاید اگر به یک مربی ایرانی وقت بدهیم و بیشتر به او اعتماد کنیم بتواند به تیم ملی فوتبال ما کمک کند. البته هیچ وقت نظر فوتبالیست ها ملاک نیست. من در پرسپولیس هستم و از شرایطم راضی هستم و دوست دارم تا پایان قراردادم در پرسپولیس بمانم و بعد تصمیم بگیرم.

سرمربی پرسپولیس گفت تیمش برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شود.

گل محمدی: سرمربی باید روی کارهای فنی تمرکز کند


سرویس خبر شماره: 1867829
11 فوریه 1401 @ 15:38 |
16.1 هزار |

16نقطه نظر

ما تهاجمی بازی می کنیم تا در اوج بمانیم