سکوت مسی در مقابل امباپه/کیلیان بی نظیر بود. فراموش نکنید که او یک جام جهانی را برد

ستاره آرژانتینی که پس از قهرمانی در جام جهانی قطر افتخارات کامل فوتبالی را به دست آورد و چند روز پیش به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شد، در این گفت و گو از دیدار تاریخی و دراماتیک آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی و بازی خود می گوید. او با انگشت اشاره کرد و ستاره فرانسوی هم تیمی خود را تمجید کرد و گفت امباپه بیش از هر بازیکن دیگری برجسته بود زیرا در آن فینال موفق به هت تریک شد اما نتوانست قهرمانی را به دست آورد.

در پاریس احساس خوبی داشته باشید

بایرن مونیخ

ما هر کاری که در توان داریم انجام خواهیم داد تا جریان مونیخ را تغییر دهیم و باختی که در پاریس داشتیم را جبران کنیم تا بایرن را پشت سر بگذاریم و دوباره به میدان برسیم. این هدف همه ما در پاری سن ژرمن است.

احساس بسیار خوبی در پاری سن ژرمن دارم. سال اول حضورم در این تیم واقعا سخت بود زیرا باید خود را با پاریس وفق می دادم. اما الان احساس خیلی خوبی دارم و هم در باشگاه و هم در شهر کاملاً راحت هستم. من واقعاً از وضعیت فعلی قدردانی می کنم. من این فصل را متفاوت از فصل قبل شروع کردم. با شور و شوق فراوان.

توضیح دادن احساسی که در آن لحظه داشتم سخت است زیرا این رویایی بود که در تمام عمرم داشتم.

امباپه پس از نبرد تاریخی در فینال جام جهانی

سایت باشگاه فرانسوی در آستانه دیدار حساس پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار لئو مسی ستاره بزرگ این تیم رفت تا با او در مورد وضعیت او صحبت کند. و تیم پاریسی پاری سن ژرمن بازی رفت را در خانه شکست داد و حالا برای بازگشت به سختی تلاش می کند.

این مطلب را بخوانید: ابهام در آینده لیونل مسی; پیشنهادی پرسود از عربستان/ این رقم بسیار کمتر از دستمزد رونالدو است!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن، قهرمان جهان و بهترین بازیکن جهان در مصاحبه ای با سایت این باشگاه پی اس جی شرکت کرد و در مورد شرایط خود و تیمش صحبت کرد.

عملکرد کیلیان در فینال جام جهانی استثنایی بود. او در فینال جام جهانی سه گل به ثمر رساند اما نتوانست به قهرمانی برسد. واقعا بی نظیر بود اما فراموش نکنید که کیلیان یک بار قهرمان جام جهانی شد و می داند قهرمان جهان یعنی چه.

لحظه قهرمانی جام جهانی