عارف غلامی شبانه در اردوی استقلال

عارف غلامی با اینکه مصدوم شد و روز گذشته تمرین استقلال را ترک کرد، امروز نتوانست به صورت جدی در کنار سایر بازیکنان تمرین کند اما به هتل محل اقامت آبی ها رفت و در اردوی پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت اما بعید است. که در ترکیب اصلی قرار می گیرد و محمدحسین مرادمند مدافع همیشگی این تیم در کنار رافائل سیلوا قرار می گیرد.

مدافع مصدوم استقلال برای دیدار با پرسپولیس به اردوی آن تیم سفر کرد.

عارف غلامی شبانه در اردوی استقلال

عارف غلامی که به دلیل مصدومیت نتوانست در زمین بماند و در دقایق پایانی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی تعویض شد، در تمرینات اخیرشان کار خود را انجام داد، تمرین با درد و مصدومیت اما بعید است. که بتواند در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان برود.

سرمربی استقلال اعلام کرد فردا صبح دوباره تحت معاینات پزشکی کوین یاماگا و عارف غلامی قرار خواهد گرفت اما تفاوت مدافع آبی ها با ستاره خارجی حضور او در اردوی پیش از بازی با پرسپولیس است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1940995
9 ژوئن 1402 در 09:21 ب.ظ |
50.8K |

13نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال فردا شب در آخرین دیدار حذفی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که نمی تواند از کوین یاماگا استفاده کند و بعید است عارف غلامی در ترکیب اصلی آبی ها حضور داشته باشد. اما این مدافع قبل از حضور در بازی با پرسپولیس در اردوی تیمش خواهد بود و امشب در کنار هم تیمی هایش خواهد بود.

این مدافع در تمرین روز آخر استقلال به صورت انفرادی تمرین می کرد و لحظاتی پس از شرکت در کارهای گروهی مشخص شد که نمی تواند به صورت جدی تمرین کند و به همین دلیل زودتر از بقیه اردو را ترک کرد.

1693845