دی یونگ: آنها می خواستند من بارسا را ​​ترک کنم، من عاشق بازی مودریچ هستم

تمجید از لوکا مودریچ:“رئال هافبک های بزرگی دارد. آنها لوکا مودریچ را دارند و من نمی دانم او چند سال دارد، 35، 36 یا 37 سال دارد؟ در آن سن او در زمین خیلی خوب کار می کند و من دوست دارم بازی های او را تماشا کنم. من عاشق بازی های مودریچ هستم.” “

دی یانگ ادامه داد:من و ژاوی زیاد صحبت نمی‌کنیم، اما هر بار که صحبت می‌کنیم درباره فوتبال است. من گفتم می‌دانم که در این فصل روی نیمکت خواهم بود، اما می‌خواهم به لیست معمولی برگردم، امیدوارم بتوانم بازی کنم. از ابتدا در ال کلاسیکو.” شاید ژاوی تصمیمش را گرفته باشد، اما تا یک ساعت قبل از بازی اعلام نخواهد کرد.”

فرانکی دی یونگ در مصاحبه جدید خود می گوید فشار زیادی برای ترک بارسا وجود داشت اما هدف او ماندن از ابتدا بود. او همچنین گفت که عاشق بازی لوکا مودریچ است.

دی یونگ: آنها می خواستند من بارسا را ​​ترک کنم، من عاشق بازی مودریچ هستم

دی یانگ در مصاحبه ای با ZigSport گفت“در ماه مه تصمیم گرفتم بمانم و خیالم راحت شد. نظر من هرگز تغییر نکرد و می دانستم که بسیاری از مردم می خواهند که من بارسا را ​​ترک کنم. می دانستم که نیمکت نشین خواهم شد و رسانه ها و حتی رئیس باشگاه به من فشار خواهند آورد تا بروم. همین اتفاق افتاد، اما هیچ چیز تمرکز من را مختل نکرد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانکی دی یونگ یکی از هافبک هایی است که بیشترین دستمزد را در بارسلونا دریافت می کند و به همین دلیل باشگاه پیشنهاد کاهش دستمزد به او داده است. مدیران باشگاه به دی یونگ گفته بودند که اگر کاهش دستمزد را نپذیرد، باید بارسا را ​​ترک کند، اما او در نهایت تصمیم گرفت با وجود فشارها بماند.

بارسا پس از تساوی اخیر مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، در آستانه یک شکست دیگر و سقوط به لیگ اروپا است. دی یانگ در این رابطه گفت:“بدیهی است که همه ما از تساوی اینتر ناراحت هستیم. اکنون تمرکز ما روی ال کلاسیکو است و باید ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1848337
23 مه 1401 در 4:15 ب.ظ.
672 امتیاز خبر

0نقطه نظر

من و ژاوی زیاد صحبت نمی کنیم