رحمتی: قول می دهیم با دل بازی کنیم

سرمربی جدید آلومینیوم اراک با اشاره به وضعیت فنی تیمش گفت: از نیم فصل اول با تماشای بازی های آلومینیوم خیلی لذت بردم و هر کدام از این بازیکنان می توانند رویای تیم های دیگر باشند و می توانند در آنها تاثیرگذار باشند. حق خود است؛ قسم می خورم که هیچ فوتبالیستی نمی تواند از زندگی خود غافل شود، این 20 سال تجربه من در فوتبال است.

سید مهدی رحمتی در ابتدای سخنان خود گفت: ابتدا از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه آلومینیوم اراک که سرپرستی این تیم را به من و همکارانم سپردند تشکر می کنم. من می دانم که ما چقدر سخت کار می کنیم، در حال حاضر شما (هواداران) را درک می کنم. در 21 سالگی که در فوتبال بودم، فکر می کنم به جز یک سالی که در تیم پیکان بودم، بقیه سال ها در تیم هایی بودم که همه طرفدارشان بودند و من دقیقا می فهمم که امروز چطوری.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره وعده خود به هواداران گفت: هیچ مربی حتی مربیان بزرگ دنیا نمی توانند در مورد فوتبال قول بدهند اما به شما قول می دهم که من، همکارانم، مسئولان باشگاه و همه بازیکنانی که اینجا نشسته اند با تمام وجود و با جان و دل برای موفقیت این تیم و این شهر و برافراشتن پرچم این شهر و بازگشت این تیم به جایگاهی که اول بود تلاش می کنیم. نیمی از سال گذشته و پارسال است و ما عقب نشینی نمی کنیم.

رحمتی در ادامه با اشاره به تجربیات خود گفت: دربی هایی بود که بردیم یا باختیم، بازی های مهمی که بردیم یا باختیم، در آن سال ها قهرمان یا نایب قهرمان شدیم؛ همه شما را درک می کنم، اما مطمئن باشید که هستم. نه کسی اسمش را گذاشته و نه کسی از من حمایت کرده است! اول خدا، بعد آقا علی بن موسی الرضا، دستشان همیشه پشت من بوده و نقشش در زندگی من مهم بوده و همیشه سعی کرده ام که سرپا بایستم. چه زمانی که بازی می کردم و هم اکنون که مربیگری را شروع کرده ام.

سید مهدی رحمتی در آخرین بخش از سخنان خود به صحبت درباره فضای مجازی و حمایت هواداران پرداخت و توضیح داد: از همه شما (هواداران) می خواهم که همراه ما باشید. یک نکته را می خواهم بگویم فضای مجازی بلای جان فوتبال ما شده است. هرکس 5 تا اکانت دارد و می آید در فضای مجازی بنویسد.


سرویس خبر شماره: 1815314 |
23 مارس 1400 ساعت 16:46 |
10,936 امتیاز خبر|

4نظرات

فضای مجازی بلای فوتبال است، کافی بود بیایید و تمرین کنید

سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک برنامه های خود را در روز معارفه با حضور هواداران اعلام کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعت 15 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، مراسم معارفه سید مهدی رحمتی سرمربی جدید تیم فوتبال اراک برگزار شد آلومینیوم که روز گذشته امضا شد. قراردادش با این تیم .، بازیکنان و هواداران این تیم صحبت کرده اند.

وی افزود: من به افتخار تک تک این بازیکنان ایمان دارم؛ مطمئن باشید همه دست در دست هم برای به اهتزاز درآوردن این پرچم تلاش می کنیم و از امروز کار خود را آغاز می کنیم.

رحمتی ادامه داد: نسبت به این فضا بی تفاوت باشید و اگر کسی حرفی برای گفتن دارد بیاید تمرین کنید و با ما حرفتان را بگویید تا آن را بشنوم. ما با بازیکنان در تمرین می آییم و می رویم و در کنار شما می ایستیم، از شما می خواهم که در این 8 بازی با ما باشید، در قلب ما قوی باشید و به فرزندانمان کمک کنید تا با تمام انرژی و تشویق به انجام آنچه که در دل شماست بازی کنند. ذهن به عنوان یک طرفدار برای رسیدن به.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رحمتی با اشاره به بازیکنانی که به بازی با او عادت دارند، گفت: چند بازیکن در این تیم هستند که با من بازی کرده اند و من را می شناسند؛ میلاد (فخرالدینی)، میثم (مجیدی) و اسماعیل (شریفت) و ما بودیم. من در یک تیم هیچ وقت سعی نکردم در زندگی ام برگردم و برگردم، همیشه سعی کردم هدف داشته باشم و موفقیت را دنبال کنم و برای آن تلاش کردم، مطمئناً این بازیکنان برای یک هدف اینجا هستند، موفقیت و برافراشتن پرچم آلومینیوم .