رو در رو با بزرگترین منتقد ستاره های پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 1971596
18 اکتبر 1402 ساعت 7:10 ق.ظ.
3.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بهروز سلطانی پس از اظهارات تند و انتقادی نسبت به علیرضا بیرانوند با این دروازه بان مواجه شد.

رو در رو با بزرگترین منتقد ستاره های پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دروازه بان باستانی پرسپولیس در دهه 60 که چندین سال را در قفس تور پالشیت گذراند و دوران بازنشستگی خود را اغلب با تماشای فوتبال، همراهی در مسابقات پیشکسوتان و البته صحبت های تلویزیونی سپری کرد. و در مطبوعات یکی از چهره های حاضر در جشن قهرمانی پرسپولیس بود که برای تصاحب جایگاه ویژه به ورزشگاه آزادی دعوت شد اما در کنار علی پروین برای شرکت در مراسم تحویل مدال ها به زمین چمن ورزشگاه آمد. .

با این حال کمتر کسی فکر می کرد که بهروز سلطانی توسط رضا درویش به این جشن دعوت شود، چرا که سلطانی یکی از منتقدان تند درویش در چند ماه گذشته بود و حتی به شوخی از مدیرعامل پرسپولیس خواسته بود که ابتدا پیراهن دروازه بانی بپوشد. باید با النصر بازی کند.

البته رضا درویش تنها کسی نبود که از زیر تیغ تیز و گزنده علی پروین دروازه بان عبور کرد. زمانی که زمزمه هایی مبنی بر انتقال بیرانوند به استقلال به گوش می رسید، سلطانی انتقادات تند خود را متوجه دروازه بان شماره یک تیم ملی کرد و باعث شد بسیاری از درگیری این دو نگران شوند.

1938275

وقتی نام علیرضا بیرانوند از بلندگو خوانده شد و او برای دریافت مدال به ردیف 2+4 رفت، بهروز سلطانی اولین نفری بود که مقابل بیرانوند قرار گرفت و با توجه به تقابل رسانه ای قبلی، شاید خیلی ها انتظار داشتند که بیرانوند حداقل با او رفاقت داشته باشد. پیشکسوت پرسپولیس نداشت اما به سمت سلطانی رفت و به گرمی با او دست داد و به سراغ دیگران رفت.

شاید بتوان تصور کرد که درویش و بیرانوند چهره های طبیعی برای انتقاد از این پیشکسوت 67 ساله پرسپولیس هستند. اما وحید امیری چطور؟ بهروز سلطانی در گفتگویی پس از فینال جام حذفی و دربی پایتخت از وحید امیری خواست که فوتبال را رها کند و ما را با خداحافظی خوشحال کند!

این شاید عجیب ترین جمله ممکن پس از انتقاد شدید رحیم یوسفی از وحید امیری باشد و جالب اینکه هر دو منتقد شماره یک کاپیتان پرسپولیس مشتاقانه منتظر بودند تا امیری بابت سوپر برد کات به او تبریک بگوید! البته وحید هم مثل بیرانوند بد نگرش نداشت تا جشن قهرمانی پرسپولیس به خوشی به پایان برسد.

عکس: محمد حسین محدی نژاد

مجله اخبار فوتبال داخلی