صحبت های سرمربی نفت در مقابل سرمربی پرسپولیس!

ناظر مسجد سلیمان از سرپرست و داور بازی با پرسپولیس گلایه دارد.

صحبت های سرمربی نفت در مقابل سرمربی پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 1843132
20 سپتامبر 1401 در 01:04
33 هزار |

23نقطه نظر

ما باختیم و تو بهانه می یابی؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سروش صالحی پور سرپرست نفت مسجد سلیمان از داور دیدار مقابل پرسپولیس شکایت دارد. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما در پرسپولیس با داور و ناظر مسابقه 11 نفر بودیم، 15 نفر بودیم! آقای گل محمدی و هوادارانش از ابتدا عذرخواهی کردند و گفتند ما بازی نمی کنیم چون زمین چمن بالاست. تماشاگران پرسپولیس شروع به فحش دادن به داور و پرتاب اشیا کردند و داور یکی دو بار بازی را متوقف کرد و از آن زمان به بعد خط کناری را به زمین آورد و روی داور تاثیر گذاشت. سامان نریمان جهان در دقیقه 97 یک پنالتی را از دست داد و حسین شنانی یک پنالتی را از دست داد. گل دوم پرسپولیس هم آفساید بود و هم با دست.
وی ادامه داد: از آقای تاج و هرکسی که با ورزش سر و کار دارد خواهش می کنم به آن رسیدگی کنند. چون ما شهری فقیر و مظلوم هستیم. اگر قرار باشد حق ما به راحتی از ما گرفته شود، این امکان پذیر نیست. دو سه بازی انجام دادیم و مشکلی نداشتیم اما در این بازی مشکل داشتیم، با استقلال بازی کردیم و هیچ حاشیه ای نداشتیم اما آقای گل محمدی و هوادارانش اظهار نظرهای عجیبی کردند.
سرپرست نفت گفت: متأسفانه داور و ناظر بازی تحت تأثیر تیم پرسپولیس بودند. ناظر بازی آمد و زمین را چک کرد. یکدفعه آقای گل محمدی گفت چمن دراز است و ناظر بازی سریع گفت کوتاه بیاییم، حالت خوب است؟ این یک شوخی هست؟ یک پرونده داوری وجود داشت و هیچ کس پاسخگو نیست. از وزیر ورزش خواهش می کنم وارد شود. آقای تاج باید این مشکل را حل کند تا زمانی که این مشکلات وجود دارد تیم های شهرستان متضرر می شوند.
صالحی پور یادآور شد: امشب می توانستیم به راحتی مقابل پرسپولیس بایستیم و نیمه اول 3 بر صفر پیش رفتیم اما متاسفانه همه دست به دست هم دادند و شکست خوردیم. برای آینده، این مشکل باید حل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی