فوری؛ هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر بود

سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای در سایت خود نوشت: به دلیل مشکلات سیستم فروش بلیت الکترونیکی باشگاه ها، مسابقات هفته اول لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که ظهر امروز سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و سپاهان شروع به کار کرد و هواداران زیادی موفق به خرید بلیت شدند.

با اعلام رسمی سازمان لیگ، مسابقات هفته یک لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود.

در بخش آخر نیز آمده است: باشگاه ها نیز موظفند در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و اخذ تاییدیه های لازم از نهادها و سازمان های ذیربط جهت امکان فروش الکترونیکی بلیط باشگاه اقدام کنند.

همچنین در ادامه آمده است: با بررسی های به عمل آمده از سامانه فروش الکترونیک بلیط باشگاه های لیگ برتر، موارد متعددی استخراج شد که بر این اساس تصمیم گیری شد. تمامی مسابقات لیگ برتر تا رفع مشکلات ارزیابی شده سامانه های مذکور بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود. به این ترتیب در تمامی دیدارهای هفته اول لیگ برتر، تماشاگران بدون خرید بلیت اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند.


سرویس خبر شماره: 1837580
آگوست 19, 1401 @ 5:25 ب.ظ
64.2 هزار |

100نقطه نظر

با وجود فروش بلیت در سامانه ویژه

مسلما این تصمیم و ناهماهنگی های صورت گرفته با اعتراض هواداران روبرو خواهد شد در حالی که جای تعجب است که سازمان لیگ به عنوان امانت دار مسابقات از نحوه فروش بلیت ها انتقاد کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ بیست و دوم خیلی زود و در همان ابتدا با حاشیه ای عجیب کار خود را آغاز می کند. در شرایطی که طی چند هفته گذشته اعلام شده بود، مسابقات لیگ برتر با 30 درصد ظرفیت هواداران برگزار می‌شود، اما اکنون و با انتشار اطلاعیه رسمی، مسابقات هفته اول بدون تماشاگر خواهد بود.