معرفی مودریچ در استمفورد بریج با پرچم اوکراین (تصویر)

شماره پیراهنی که این ستاره جوان اوکراینی در چلسی به تن می کند نیز مشخص شده و چلسی اعلام کرده است که مودریچ با پیراهن شماره 15 بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مودریچ امشب به عنوان آخرین خرید گران قیمت چلسی قراردادی 8 و نیم ساله با این تیم امضا کرد و به جمع گراهام پاتر پیوست. این وینگر اوکراینی به عنوان یکی از آینده دارترین ستاره های فوتبال اروپا شناخته می شود.

میخائیلو مودریچ، ستاره جوان اوکراینی که امروز با عقد قراردادی رسمی به چلسی پیوست، در آستانه بازی امشب با کریستال پالاس در استمفوردبریج به هواداران معرفی شد.

معرفی مودریچ در استمفورد بریج با پرچم اوکراین (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1864918
25 ژانویه 1401 @ 9:18 ب.ظ
5.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آخرین بازیکنی که این پیراهن را در چلسی بر تن کرد کورت زوما فرانسوی است. اما این پیراهن یکی از معروف ترین پیراهن های باشگاه انگلیسی است که برخی از ستاره های بزرگ به پوشیدن آن عادت کرده اند. از جمله شماره 15های بزرگ تاریخ چلسی، دیدیه دروگبا است که پس از پیوستن به چلسی در سال 2004 این پیراهن را بر تن کرد. محمد صلاح و کوین دی بروین نیز پیراهن شماره 15 چلسی را بر تن کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال و چلسی برای جذب مودریچ نبرد نزدیکی داشتند. اگرچه موردیک شخصاً طرفدار باشگاه آرسنال بود، اما در نهایت چلسی بر رقیب محلی خود پیروز شد و او را به استمفوردبریج منتقل کرد.

در حالی که قرارداد مودریچ ساعتی قبل از شروع بازی امشب چلسی و کریستال پالاس امضا شده بود، قبل از سوت آن بازی، او وارد زمین استمفورد بریج شد و در حالی که پرچم کشورش اوکراین را بر دوش داشت، واکنش نشان داد. اظهارات هواداران .

1791928