چرا لیورپول کمتر از 1000 هوادار برای تصمیم گیرنده آتالانتا در برگامو خواهد داشت – لیورپول اف سی

برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین آتالانتا و لیورپول، قرمزها کمتر از 1000 هوادار در زمین خواهند داشت تا تیم را تشویق کنند.

لیورپول که نیاز به شکست باخت 3-0 هفته گذشته در آنفیلد دارد، نمی‌تواند به حمایت تماشاگران تکیه کند تا در این بازی اروپایی بازگشتی داشته باشد.

انتظار می‌رود فقط حدود 750 هوادار لیورپول در استادیوم اتلتی آزوری دیتالیا، که به عنوان استادیوم دی برگامو در مسابقات یوفا یا استادیوم گیویس شناخته می‌شود، حضور داشته باشند.

این به چند عامل کلیدی بستگی دارد، به ویژه اندازه ورزشگاه.

برگامو، ایتالیا - سه شنبه، 3 نوامبر 2020: دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، اولین گل را از دروازه بان آتالانتا، مارکو اسپورتیلو، در جریان بازی گروه D لیگ قهرمانان اروپا بین آتالانتا بی سی و لیورپول در استادیوم دی برگامو به ثمر رساند.  (عکس از سیمون آرودا/تبلیغات)

معمولاً زمین حدود 21000 را نگه می دارد. با این حال، در حال حاضر کار برای توسعه مجدد Curva Morosini به 25000 صندلی ادامه دارد، به این معنی که ظرفیت کل در حال حاضر در منطقه 16000 است.

به نوبه خود، این امر تخصیص خارج از خانه را کاهش داده است، بنابراین تنها 750 هوادار خارج از خانه به طور رسمی اجازه ورود خواهند داشت.

علاوه بر این، باشگاه لیورپول بخشی از بلیط را برای خانواده، کارکنان و حامیان مالی می گیرد که برای این بازی مبلغ کمی است.

بنابراین، تقریباً می توان محاسبه کرد که تعداد هواداران لیورپول در بازی روز پنجشنبه در برگامو 22 بر یک خواهد بود.

هواداران لیورپول باید بدانند که روند معمول جمع آوری بلیت در مکانی در برگامو خواهد بود.

لیورپول، انگلستان - پنج شنبه، 11 آوریل 2024: اندی رابرتسون، بازیکن لیورپول در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا در مرحله یکم بین لیورپول اف سی و بی سی آتالانتا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در لیگ اروپا غیرمعمول نیست که سهمیه ها کمتر از حد معمول باشد، اما لیورپول مقابل تیمی قرار گرفت که کمترین ظرفیت ورزشگاه را در یک هشتم نهایی دارد.

شکست 3-0 در آنفیلد باعث شد تا تیم یورگن کلوپ روز پنجشنبه کوهی برای صعود داشته باشد. با این حال، آتالانتا در آخرین بازی لیگ خود نشانه هایی از ضعف را نشان داد.

دوشنبه شب، شاگردان جیان پیرو گاسپرینی در عرض 20 دقیقه مقابل هلاس ورونا 2-0 پیش افتادند، اما در نیمه دوم دو امتیاز را به چهار امتیاز واگذار کردند تا دو امتیاز سری آ را از دست بدهند.

پس از بازی، سرمربی به اسکای ایتالیا گفت: «ما امشب دیدیم که ورونا توانست در چهار دقیقه دو گل به ثمر برساند. من دیده ام که لیورپول در یک فینال لیگ قهرمانان در شش دقیقه سه گل زده است!

ما می دانستیم که بعد از آنفیلد تمام نشده است، اما پنجشنبه یک قرار تاریخی برای شهر، باشگاه و بازیکنان ما خواهد بود.

ما می دانیم که یک عملکرد عالی دیگر مورد نیاز است، اما هدف آنقدر معتبر است که ما انرژی پیدا می کنیم.

برندگان این مسابقه در نیمه نهایی با بنفیکا یا مارسی روبرو خواهند شد.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/why-liverpool-will-have-under-1000-fans-for-atalanta-decider-in-bergamo/ منبع: