کایل واکر پیترز، هدف منچستریونایتد، در صورت عدم ارتقاء، ساوتهمپتون را ترک خواهد کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

راسل مارتین، سرمربی ساوتهمپتون اعتراف کرده است که اگر منچستریونایتد نتواند به لیگ برتر صعود کند، نگه داشتن کایل واکر پیترز در باشگاه غیرممکن خواهد بود.

قدیس ها در حال حاضر در رده چهارم چمپیونشیپ قرار دارند و جایگاهشان در پلی آف تضمین شده است.

با این حال، اگر نتایج در سه یا چهار بازی بعدی به نتیجه برسد، همچنان می توانند در دو مکان برتر خودکار به پایان برسند.

در مورد واکر-پیترز، این بازیکن 27 ساله بخش جدایی ناپذیری از پیشرفت تیم بوده است و 39 بازی در لیگ انجام داده و سه بار گلزنی کرده است.

سال گذشته گزارش شد که یونایتد بازیکن انگلیسی را به عنوان جایگزین احتمالی آرون وان بیساکا در نظر گرفته بود اما هیچ حرکتی به نتیجه نرسید.

علاوه بر این، سرمربی ساوتهمپتون قبلاً در ژانویه به یونایتد هشدار داده بود که اگر این بازیکن بخواهد او را در خارج از استادیوم سنت مری جایزه بدهد، هزینه زیادی خواهد داشت.

با این حال، با توجه به اظهارات اخیر رئیس Saints، به نظر می رسد که اخیراً تغییری در روحیه ایجاد شده است.

در صحبت با دیلی اکو مارتین گفت: “من فکر می کنم اگر ما ارتقا پیدا کنیم، حفظ او بسیار آسان تر می شود.”

اگر این کار را نکنیم، کایل را نگه نخواهیم داشت. هیچ فایده ای ندارد که واقعاً از نظر مالی برای باشگاه و همچنین جاه طلبی های کایل وانمود کنیم.

کایل فوق‌العاده بود، او در این تابستان هیچ سر و صدایی به پا نکرد. کمی علاقه وجود داشت، اما آنقدر نبود که او یا باشگاه را وسوسه کند که او را ترک کند. او به طور حرفه‌ای و واقعاً خوب با آن برخورد کرد و به همین دلیل است که فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد و در هیچ نقطه‌ای تلاش نکرد و همه چیز را به کار گرفت.

ما باید ترفیع بگیریم تا بسیاری از این افراد را در کنار هم نگه داریم. این واقعیت است. در غیر این صورت، کار من در تابستان از نظر ظاهر تیم و افرادی که داریم متفاوت خواهد شد.

سپس رئیس او از مدافع کناری تمجید کرد و گفت: «او فقط یک فوتبالیست درخشان و درخشان است. فوتبالیست باهوش از نظر فنی واقعا با استعداد. او واقعاً با توپ شجاع است، می‌تواند کارهای زیادی با آن انجام دهد و فکر می‌کنم او واقعاً برای ما مهم بوده است.»

واضح است که یونایتد به دنبال یک مدافع راست است، زیرا علیرغم بازی بهبود یافته دیوگو دالوت، دفاع همچنان یک مشکل بزرگ در اولدترافورد است.

شیاطین سرخ مرتباً با دنزل دامفریس و جرمی فریمپونگ در ارتباط بوده اند تا گزینه های دفاعی خود را تقویت کنند.

بنابراین، اگر Walker-Peters با قیمتی جذاب در دسترس قرار گیرد، می‌تواند یک حرکت هوشمندانه برای INEOS باشد تا آن را دنبال کند یا حداقل در این پنجره تابستانی در نظر گرفته شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/17/man-united-target-kyle-walker-peters-will-leave-southampton-if-they-are-not-promoted-278985/ منبع: