رومانو می گوید من یونایتد بعید است دوباره به آژاکس حمله کند، اما اردویژه را زیر نظر خواهد گرفت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

هر دو بازیکن 24 سال سن دارند و می توانند به انقلاب تن هاگ در اولدترافورد کمک کنند، اما در هر صورت، یونایتد احتمالاً باید تا تابستان صبر کند تا چنین معاملاتی انجام شود.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!


فابریتزیو رومانو پیشنهاد کرده است که منچستریونایتد به این زودی ها دیگر با آژاکس همکاری نخواهد کرد.

دونی فن د بیک نیز در سال 2020 به اولدترافورد نقل مکان کرد و رومانو معتقد است که چنین مسیر فعالی بین باشگاه ها بعید است که در آینده نزدیک شاهد حرکت بیشتری باشیم.

یونایتد در تابستان نیز به شدت با ژورین تیمبر مرتبط بود، اگرچه این مدافع در نهایت با ماندن در آمستردام و امضای قراردادهای جدید موافقت کرد.

بنابراین من فکر می کنم که می تواند از باشگاه های دیگر باشد، اما من مطمئن هستم که یونایتد آن بازار را زیر نظر خواهد داشت.

زیر نظر تن هاگ، سه بازیکن مستقیماً از باشگاه مستقر در هلند به تیم ملحق شده اند و تایرل مالاسیا از فاینورد به همراه زوج آژاکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به این تیم آمده اند.


https://thepeoplesperson.com/2023/01/21/romano-says-man-united-unlikely-to-raid-ajax-again-but-will-monitor-eredivisie-258553/ منبع:

ویرمن یک هافبک بسیار خلاق که معمولاً برای یک یا دو گل نیز خوب است، می‌تواند به‌طور یکپارچه به‌عنوان پوشش یا گزینه چرخشی برای کریستین اریکسن یا برونو فرناندز به پهلو وارد شود.

جسپر کارلسون از آلکمارس نیز نام برده شده است، اگرچه به عنوان یک وینگر چپ ممکن است با توجه به گزینه های فعلی یونایتد در آن جناح، هدف اصلی او نباشد.

اگر رومانو را باور کرد، این انتقال احتمالاً در تابستان 2023 احیا نمی شود.

با این حال، او معتقد است که یونایتد همچنان مراقب تیم اردیویسه خواهد بود، زیرا آنها به دنبال بهبود تیم خود و تغییر شکل آن در تصویر تن هاگ هستند.

صحبت کردن با به من ورزش بدهگزارشگر موثق گفت: «بخصوص اینکه یک باشگاه در مدت یک سال، سه یا چهار بازیکن از یک باشگاه را به خدمت بگیرد، بسیار جالب است.

این بازاری است که در گذشته برای یونایتد مثمر ثمر بوده است و سر الکس فرگوسن افرادی مانند یاپ استام، پارک جی سونگ و رود ون نیستلروی را مستقیماً از اردیویسه به خدمت گرفته است.

جوی ویرمن از PSV می تواند گزینه محتمل تری باشد، به ویژه با توجه به کمبود هافبک های یونایتد که توپ را ارتقا می دهند.

شیاطین سرخ در تابستان بلافاصله پس از به دام انداختن اریک تن هاگ به عنوان سرمربی، لیساندرو مارتینز و آنتونی را به خدمت گرفتند.