جنجال ساپینتو و یزدانی توسط روزنامه پرتغالی کشیده شد

سیاوش ابتدا با جدایی استقلال مخالفت کرد و قصد فسخ قراردادش با آبی پوشان را نداشت. سرانجام در آخرین ساعات نقل و انتقالات فوتبال ایران، باشگاه استقلال به صورت یک طرفه قرارداد این مدافع باتجربه را فسخ کرد و یزدانی 2 روز پیش راهی سپاهان شد.

این روزنامه پرتغالی در پایان نوشت: این پنالتی منجر به پیروزی سپاهان شد و طبق اطلاعات منتشر شده در ایران، باشگاه استقلال یزدانی را از این تیم حذف کرد. 2 هفته پس از رویارویی فوق، این مدافع به عنوان تقویتی جدید به ترکیب خوزه مورایس پیوست. پس از این انتقال، هواداران استقلال این بازیکن را نبخشیدند و با حضور در شبکه های اجتماعی این بازیکن ابراز ناراحتی کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این سوال با واکنش رکورددار پرتغال همراه شد. این روزنامه معروف با تیتر جنجال در ایران: کاپیتان سابق استقلال مقابل سپاهان پنالتی داد و به این تیم پیوست؛ هواداران ساپینتو سیاوش یزدانی را نمی بخشند به این سوال واکنش نشان داده است.

این رکورد ادامه دارد: سیاوش یزدانی کاپیتان سابق این باشگاه تنها 2 هفته پس از ارتکاب خطای پنالتی در وقت پایانی بازی با سپاهان راهی این باشگاه شد. این دیدار با تساوی 1-1 ادامه یافت. سپاهان تیمی تحت هدایت خوزه مورایس است.

پس از ضبط در گزارشی بحث‌برانگیز از اتفاقات جنجالی استقلال و مس کرمان، در اخبار یزدانی نوشت: فوتبال ایران همچنان در آشفتگی است و در روزهای اخیر شاهد اتفاق دیگری بود، موردی که هواداران تیم ساپینتو داشتند. ، یعنی استقلال با عصبانیت و عصبانیت مواجه شد.

1798141

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، سیاوش یزدانی از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد تا اینکه نامش به طور رسمی در لیست تیم مازاد قرار گرفت و ریکاردو ساپینتو به سران باشگاه اعلام کرد. که برای ادامه فصل نیازی به این بازیکن ندارد.


سرویس خبر شماره: 1868465
15 فوریه 1401 ساعت 12:14 |
3.3 هزار |

5نقطه نظر

کاپیتان اخراجی استقلال پنالتی گرفت و به رقبا پیوست

ماجرای برکناری سیاوش یزدانی و پیوستنش به سپاهان نیز در رسانه های پرتغالی سر و صدا شده است.

جنجال ساپینتو و یزدانی توسط روزنامه پرتغالی کشیده شد