نقشه این شش ستاره بایرن برای اخراج ناگلزمن!

بیلد در ادامه گزارش خود مدعی شد که به غیر از این دو بازیکن، افرادی مانند سرژ گنابری، لروی سانه، جمال موسیالا و سادیو مانه نیز با ناگل زمان رابطه خاصی نداشتند و به نوعی این گروه شش نفره نیز نقش مهمی در اخراج ناگلزمان داشت.

مانوئل نویر و اسون اولرایش دو بازیکن اولی هستند که نامشان توسط بیلد فاش شده است. دلیل اختلاف این دو نفر با ناگلزمن اخراج تاپالوویچ مربی دروازه بان های بایرن مونیخ توسط این سرمربی جوان بود.


سرویس خبر شماره: 1897709
آوریل 07, 1402 در 11:59
872 امتیاز خبر

0نقطه نظر

افشای بیلد آلمان;

ضمن اینکه همانطور که گفته شد ناگلزمن رابطه خوبی با کانسلو نداشت و حتی این ستاره پرتغالی در تمرینات عصبانیت خود را از سرمربی آلمانی ابراز کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با این حال، نشریه آلمانی Bild اکنون گزارشی منتشر کرده است که در آن اعلام شده است که شش بازیکن مطرح در رختکن بایرن مونیخ هیچ رابطه ای با یولیان ناگلزمن ندارند. پیش از انتشار این گزارش، مارکا مدعی شد که ناگل زمان تنها به دلیل نتایج ضعیف اخراج نشده است و این تصمیم به دلایل غیر ورزشی بوده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنجشنبه گذشته یولیان ناگلزمن رسما از سرمربیگری بایرن مونیخ برکنار شد. باخت به بایرلورکوزن آخرین عاملی بود که مسئولان این باشگاه آلمانی را به فکر ایجاد تغییراتی روی نیمکت خود انداخت. در واقع دلایلی که باشگاه برای اتخاذ این تصمیم عنوان کرد، صرفاً ورزشی بود.

به نظر می رسد اخراج یولیان ناگلزمن از بایرن مونیخ دلایلی غیر از نتایج ضعیف این تیم داشته است.

نقشه این شش ستاره بایرن برای اخراج ناگلزمن!

این روزنامه آلمانی اسامی 6 بازیکنی که باعث اخراج یولیان ناگلزمن شدند را فاش کرد. اگر در نظر بگیریم که قبلاً ژائو کانسلو نیز اختلاف خود را با ناگلزمان علنی کرده بود، باید گفت که این باند حتی هفت نفر هم داشت.