آیا یحیی همچنان در دربی خرهاد خوشبخت خواهد بود؟

حالا یحیی امیدوار است سومین دربی این فصل که در خرداد برگزار می شود، نوید خوبی برای او باشد و بتواند تیمش را پس از قهرمانی در لیگ برتر به جام حذفی برساند. پرسپولیس در دو دربی قبلی که در لیگ برگزار شد، مغلوب استقلال نشد و پس از تساوی در بازی رفت، موفق شد با تک گل عیسی آل کثیر در بازی برگشت، برنده دربی شود و یک قدم به جلو برود. . برای قهرمانی در لیگ برتر



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این دیدار در تاریخ 2 خرداد 1381 برگزار شد و پرسپولیس با مدیریت علی پروین موفق شد با نتیجه 2 بر 1 از سد حریف سنتی بگذرد. گل اول این دیدار را یحیی گل محمدی برای پرسپولیس و گل دوم را بهنام ابوالقاسم فور به ثمر رساند. تک گل استقلال را علیرضا اکبرپور به ثمر رساند. آخرین دربی خرداد ماه برای گل محمدی روز خاصی بود و او که آخرین مدافع بود موفق شد اولین گل دربی خود را به ثمر برساند.

پس از صعود استقلال به فینال جام حذفی، همه اهالی فوتبال منتظر دربی فوق العاده جذاب در فینال این رقابت ها بودند. اتفاقی که افتاد و پرسپولیس با پیروزی مقابل هواداران حریف استقلال در فینال جام حذفی شد. این دیدار چهارشنبه 19 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. آخرین دربی که در خرداد برگزار شد با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید و اتفاقا سرمربی فعلی سرخ پوشان در این بازی موفق به گلزنی شد.