خمس: از اینکه تراکتور را ترک کردم ناراحتم


سرویس خبر شماره: 2016017
2 مه 1403 ساعت 8:30 ق.ظ.
7.1 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

من به فوتبال نیاز دارم

پاکو خامس، سرمربی سابق تراکتورسازی در گفت و گوی جدید خود با مارکا اعلام کرد که از ترک ایران و بازگشت به اسپانیا خوشحال نیست.

خمس: از اینکه تراکتور را ترک کردم ناراحتم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خمس که در این گفتگو به تفصیل درباره دلایل خروج خود از ایران صحبت کرده و آنها را به مسائل سیاسی و توصیه های سفارت اسپانیا در تهران ربط داده است، این روزها از شهر کورونیا زادگاهش در این شهر به سر می برد. .

خمس در این گفت و گو از لحظه اطلاع رسانی به باشگاه برای خروج از ایران و همچنین تماس مستمرش با سفارت اسپانیا و جدایی اش از تراکتور می گوید. او می گوید: تیم ما خیلی خوب بازی می کرد و از ترک پروژه تراکتورسازی ناراحت بودیم. ابتدا آرام بودیم، اما پس از افزایش تنش، در نهایت تصمیم به خروج از ایران گرفتیم، به خصوص که سفارت این کار را از ما خواست.

وی درباره فسخ قرارداد می گوید: اگر می ماندم حقوق خوبی از باشگاه ایرانی می گرفتم. آنها سعی کردند ما را متقاعد کنند که در تبریز بمانیم، اما در نهایت فرصت بررسی این پیشنهادات جدید را نداشتیم.

خمس نیز درباره آینده خود می گوید: دوست دارم با فوتبال در ارتباط باشم. در حال حاضر در کنار خانواده ام هستم و از این فضا لذت می برم، اما به فوتبال نیاز دارم. من دوست دارم کار کنم و ترجیح می دهم تیم آینده ام در اسپانیا باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی