پیش بینی عجیب گوگل از فینالیست های جام جهانی

دیروز گوگل در مورد بازی نهایی فرانسه و برزیل در مقدمه رویدادهای مرحله نهایی جام جهانی قطر (لوسیل) بحث می کرد.

پیش بینی عجیب گوگل از فینالیست های جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1845479
5 اردیبهشت 1401 ساعت 20:43 |
89.2K |

26نقطه نظر

گزارش؛

دیروز گوگل در معرفی رویدادهای ورزشگاه لوسیل به اشتباه به بازی فینال جام جهانی 2022 اشاره کرد و بر این اساس تیم های برزیل و فرانسه میزبان این دیدار خواهند بود. در حالی که جام جهانی هنوز شروع نشده، گوگل از بازی نهایی فرانسه و برزیل خبر داده است. پیش بینی عجیب گوگل که نمی دانیم به چه دلیلی به سرعت در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرد. آخرین قهرمانی برزیل به 20 سال قبل و جام جهانی 2002 بین کره و ژاپن برمی گردد.

فرانسه نیز مدافع عنوان قهرمانی است و در جام جهانی 2018 با پیروزی مقابل کرواسی این جام را بالای سر برد. برزیل پنج بار و فرانسه دو بار قهرمان جهان شده اند. برای 20 سال هیچ تیمی از آمریکای جنوبی نتوانست قهرمان جام جهانی شود. در جام جهانی 2022 فرانسه با تونس، استرالیا و دانمارک همگروه است و برزیل در مرحله گروهی با صربستان، سوئیس و کامرون همگروه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است. بازی فینال در ورزشگاه لوسیل برگزار می شود. لوسیل که میزبان هشت بازی جام جهانی قطر خواهد بود، برای اولین بار در 20 آگوست میزبان یک مسابقه فوتبال بود. العربی و الریان قطر اولین تیم هایی بودند که در ورزشگاه لوسیل به میدان رفتند.