یزدی: فوتبالیست ها در مسجدسلیمان فکری می دانستند

هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” ضمن تشکر از کادر فنی سابق تیم فوتبال این باشگاه، درباره شرایط این تیم پس از انتخاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی جدید گفت: به هر حال کادرفنی قبلی زحمت کشیدند و از ما تشکر کردند، ما یک ویژه از آنها داریم، بعد از چند مسابقه به این نتیجه رسیدیم که باید کادر فنی خود را تغییر دهیم، چند گزینه وجود داشت و آقای مهاجری به دلایل مختلف انتخاب شد. اعم از فنی و اخلاقی و معتقدیم که می تواند به ما کمک کند، به هر حال ایشان در تیم هایی با شرایط مشابه حضور داشتند و به این نتیجه رسیدیم که آقای مهاجری گزینه خوبی است.
وی ادامه داد: بعد از قطعی شدن حضور آقای مهاجری، ایشان برنامه ای به ما دادند و ما یک اردوی هفت هشت روزه در تهران آماده کردیم. ما به دنبال بهبود شرایط روحی، روانی و فنی تیم هستیم. خوشبختانه دیروز بازی خوبی بود. با همدلی که بین مدیریت، بازیکنان و هواداران ایجاد شده، فکر می کنم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و به شرایط عادی در هیئت مدیره برگردیم. درست است که منابع مالی کافی نداریم، اما هواداران پرشوری داریم که نقطه قوت و امید باشگاه نفت مسجدسلیمان است.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که محمود فکری مدعی است بدون تعیین تکلیف به سراغ رضا مهاجری رفته اند، توضیح داد: هشت بازی در خدمت او بودیم و روزهای خوبی را با او سپری کردیم. رابطه خوبی هم وجود داشت. چون دو سه سالی است که در تیم نفت مسجدسلیمان حضور دارد. شناختی که تیم فوتبال کشور از محمود فکری دارد از نفت مسجد سلیمان شکل گرفت و سکوی پرتابی برای او بود. او هم به مجموعه ما کمک زیادی کرد.
هدایت یزدی ادامه داد: خوب وقتی یک تیم نمی تواند با یک مدیر جمع بندی کند، مدیریت تصمیم به تغییر می گیرد و محمود فکری نیز از این قاعده مستثنی نبود. تصمیم گرفتیم فردی را بیاوریم تا تغییری در مجموعه ایجاد کند. این چیزی که شما گفتید وجود ندارد، اما اگر وجود داشته باشد، مشکلی نیست و فوتبال حرفه ای است. حالا باید به فکر سرمربی فصل آینده باشیم.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت مالی این تیم گفت: بالاخره همه تیم های فوتبال کشورمان مشکل مالی دارند و استقلال و پرسپولیس هم همین وضعیت را دارند. شرایط به گونه ای بود که در ابتدای فصل منابع ملی خاصی نداشتیم اما با کمک مسئولان توانستیم منابع مالی را تامین کنیم و 45 درصد به بازیکنان پرداخت کنیم. امیدواریم بتوانیم بخشی دیگر از مطالبات قبل از این بازی را پرداخت کنیم.
هدایت یزدی درباره شرایط خطرناک نفت مسجدسلیمان در جدول رده بندی اضافه کرد: امید داریم و اگر نداشتیم الان نبودیم. ما در شرایط بسیار بدی تیم را تحویل گرفتیم و می دانستیم امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم بسیار سخت است. این تیم در سال های گذشته در همین شرایط بوده و در چند هفته اخیر به ثبات رسیده است. با همه اینها با وجود کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار داریم، قطعا قول می دهم در پایان مسابقات لیگ برتر بمانم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بر ماندگاری این تیم در پایان فصل لیگ برتر تاکید و قول داده است.


سرویس خبر شماره: 1817445 |
11 جولای 1401 در 03:05 ب.ظ |
6,526 امتیاز خبر|

0نظرات

قول می دهم این تیم در لیگ برتر بماند.