اولین اثر بانکداری پرسپولیس: باز شدن قفل پاداش AFC


سرویس خبر شماره: 2016785
5 اردیبهشت 1403 ساعت 13:29 |
4.7 هزار |

6نقطه نظر

پیمان حدادی یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس از تلاش خود برای دریافت پاداش باشگاه AFC برای تسویه وام از پرسپولیس خبر داد.

اولین اثر بانکداری پرسپولیس: باز شدن قفل پاداش AFC

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره بدهی پرسپولیس به بانک شهر که اکنون سهامدار این باشگاه است، گفت: گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار است. ، این باشگاه را خرید اما باشگاه استقلال بانک شهر را هم که بدهکار است خرید. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به هر دو باشگاه اعطا کردند برابر بود. اقساط ریالی ما از سپرده ای که در بانک شهر داریم پرداخت می شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم وام خوبی است.

وی در مورد دریافت پاداش آسیایی در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در حال حاضر تلاش می کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم تا سه و نیم میلیون دلاری که با کنفدراسیون فوتبال آسیا و دو و نیم میلیون دلاری بدهی به بانک شهر داریم را تسویه کنیم.

حدادی درباره اینکه آیا با واگذاری سهام پرسپولیس بودجه تزریق می شود؟ با توجه به ضررهایی که این باشگاه در سال های اخیر متحمل شده است، پرسپولیس نیز مانند استقلال مشمول ماده 141 قانون تجارت بوده و باید سرمایه خود را افزایش دهد. بهترین و کاربردی ترین راه برای سرمایه گذاری بانک ها، افزایش سرمایه است. بانک ها به سرمایه باشگاه نقدینگی اضافه می کنند و با برنامه ریزی می توان این سرمایه ها را در باشگاه سرمایه گذاری کرد. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی