پنج تغییر مهم و جالب برای آینده فوتبال؛ میکروفون برای داوران، امتیاز اضافی برای گل و …

به گفته این فرانسوی باید پنج تغییر در فوتبال ایجاد شود. یکی از این تغییرات مربوط به داورانی است که هنوز در کانون بحث ها هستند. وی گفت: داوران باید بعد از بازی بیایند و با مطبوعات صحبت کنند و میکروفون داشته باشند. می‌خواهم حرف‌های آنها را بشنوم، زیرا گاهی آنها خیلی مؤدب نیستند و گاهی اوقات من. اشتباهات آنها را توضیح دهید یا بگویید چقدر خوب بودند. می خواهیم به آنها بگوییم که چقدر خوب یا بد بودند. همانطور که به ما می گفتند.»

و آخرین تغییر شامل معرفی جایگزین های موقت برای بازیکنان مصدوم است که نیاز به درمان پزشکی دارند، بنابراین یک تیم دیگر مجبور نیست با ده بازیکن بازی کند.

نکته جدیدی که او پیشنهاد می کند مجازات تیم هایی است که نمی خواهند بازی کنند. او گفت: “وقتی کسی از بازی امتناع می کند، زمان را تلف می کند، توپ را پرتاب می کند… داور می تواند از فاصله 25 یاردی یک ضربه آزاد بزند و شما می توانید توپ را به هر کجا که بخواهید ضربه بزنید.”

این مطلب را نیز بخوانید: دفاع پرشور اسطوره مسی; این صداها شرم آور است/ مسی باید به عشق فوتبال به بارسلونا برگردد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سومین تغییر، پاداش دادن به تیم هایی است که تهاجمی بازی می کنند و به تیم هایی که حداقل سه گل می زنند، بدون توجه به امتیاز نهایی، یک امتیاز اضافی می دهند.

تیری آنری، که از فوتبال بازنشسته شد و دیگر مربی نیست، در حال حاضر مفسر CBS Sports است، جایی که او بازی های لیگ قهرمانان را تجزیه و تحلیل می کند. در برنامه چهارشنبه، بازیکن سابق آرسنال و بارسلونا درباره ایده های خود برای آینده فوتبال صحبت کرد.

تازگی دیگر مدیران ورزشی هستند که باید سفر کنند و قراردادهای آتی را عمیقاً بدانند. هنری توضیح داد: “شما بدون بازدید خانه نمی خرید.” من بازیکنان زیادی را دیده ام که به باشگاه جدیدشان آمده اند و هیچ کس نمی داند که آیا آنها می توانند خود را با مکان جدید وفق دهند یا خیر.